Servei d'alarma telefònica
Què és el servei?
Atenció domiciliària que, amb la tecnologia adequada, permet detectar situacions d’emergència, donar una resposta ràpida a aquestes situacions i garantir la comunicació permanent de la persona amb l’exterior.
Es presta mitjançant el suport d’un equip de professionals i de les tecnologies de teleassistència i telealarma.
Què ofereix?
Contacte permanent amb l’exterior i accés als serveis de la comunitat.
Resposta immediata en cas d’emergència.
Seguretat i suport a la persona usuària i a la seva família.
Evitar o retardar l'ingrés residencial.
A qui s’adreça?
Servei adreçat a persones que no compten amb companyia a totes hores, volen continuar vivint al seu domicili i es troben en situació de patir alguna urgència i no tenir a ningú que les ajudi.
Com s’hi pot accedir?
A través dels serveis bàsics d'atenció social, dirigint-se en primera instància al Servei d’Informació i Primera Acollida (SIPA), o als Equips Bàsics d'Atenció Social Primària (EBASP) que hi ha a cada barri.