Servei d'alarma telefònica

20200203_gent gran a casa-5762.jpgQuè és el servei?

Atenció domiciliària que, amb la tecnologia adequada, permet detectar situacions d’emergència, donar una resposta ràpida a aquestes situacions i garantir la comunicació permanent de la persona amb l’exterior.

Es presta mitjançant el suport d’un equip de professionals i de les tecnologies de teleassistència i telealarma.

 

Què ofereix?

iconfinder_tick_green_1398912.png Contacte permanent amb l’exterior i accés als serveis de la comunitat.

iconfinder_tick_green_1398912.png Resposta immediata en cas d’emergència.

iconfinder_tick_green_1398912.png Seguretat i suport a la persona usuària i a la seva família.

iconfinder_tick_green_1398912.png Evitar o retardar l'ingrés residencial.

 

A qui s’adreça?

Servei adreçat a persones que no compten amb companyia a totes hores, volen continuar vivint al seu domicili i es troben en situació de patir alguna urgència i no tenir a ningú que les ajudi.

 

Com s’hi pot accedir?

A través dels serveis bàsics d'atenció social, dirigint-se en primera instància al Servei d’Informació i Primera Acollida (SIPA), o als Equips Bàsics d'Atenció Social Primària (EBASP) que hi ha a cada barri.